maandag, juni 21, 2004

BILLY CHILD


billychild-come on baby-tear it up-2002

Bovenstaande 10" staat in mijn collectie. Uitgegeven op het Eindhovense Tear It Up. Billy Child. Compleet maffe Japanse meezing garage R'N'R. Dat meezingen is nog een hele kunst. De mannen zingen in het Japans. Bezocht net even hun site. Daar werd ik dus niet echt wijs uit. Japans lezen behoort niet tot mijn talenten. Begreep nog wel zoveel dat ze een nieuwe plaat uit hebben en dat er 2 fragmentjes van nummers zijn binnen te halen. Ze komen beide van het veel geprezen album 未収録. Het is maar dat u het weet. De titels zijn wel Engels. Namelijk Little Girl en Baby Boy. Binnenhalen, genieten en bestellen bij Tear It Up zou ik zo zeggen.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heee...ouwe muziek verkoper.
A: Plug je muziek die je aangelevert krijgt? of
B: Het is je eigen keus en je verdient er niets aan?

11:08 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik ben zo'n sukkel die zijn persoonlijke smaak niet voor zich kan houden en het voor niks doet. ik weet het ik ben een loser.

11:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Kom op fRommel....je bent geen loser!!!!

Ik heb gelezen dat Madonna voortaan Esther genoemd wil worden?? heb jij de laatste info daarover...

Cerito

2:16 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@cerito. dat zijn van die dingen waar ik wat mevr. madonna betreft niets van wil weten. net als die zweverige piskijkerij waar ze zich mee in liet. liedjes wil ik horen.

9:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home