zaterdag, juni 19, 2004

NEUSJE




Ik vind mijn Puch erg mooi. Daarom heet ze ook Betty. Maar dat wist u al. Ik vind een Puch in het algemeen erg mooi. Maar dat wist u ook al. 1 van de mooiste dingen aan een Puch vind ik het neusje. Het neusje? Ja, dat ding op de bovenstaande foto. Dat zit voorop het voorspatbord. Niet op die van Betty. Ik wilde er wel 1 hebben. Vorig jaar vond ik er 1 op een brommerbeurs. Meteen gekocht. Thuis gekomen wilde ik het neusje op Betty's voorspatbord monteren. Dat vind ik mooi. Het doet mij denken aan een oud paar legerkissies die ik had. Daar zat een stuk ijzerbeslag op de neus. Daar heb ik in Berlijn nog een stuk mee uit de muur staan schoppen. Helaas het neusje past niet. Het neusje is voor op een spatbord van een VS50 en dat is Betty niet. Betty is een MV50.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

hoi,
hebt u dat puch neusje nog liggen?
ik heb helaas een aanrijdinkje gehad met mijn puch.
het voorspatbord is wel te rapareren maar het neusje niet.
als u hem nog hebt zou ik hem graag kopen.
(bij rinkytoys.nl hebben ze van die neusjes, ik weet niet of deze voor vs of mv zijn.) misschien zit daar iets voor u bij.
mvg. Biko

1:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home