zondag, juni 20, 2004

FROMMEL TE BIECHT #2

Het is tijd om u weer eens iets op te biechten. Frommel zegt altijd: ‘Als ik een baan aangeboden krijg met 500 euro meer per maand, maar met als voorwaarde dat ik een stropdas om moet, dan zeg ik nee’. Frommel haat stropdassen. Weg met stropdassen. Hoe kun je je nu vrijwillig de hele dag in een strop hangen. Wel lieve lezers en lezeressen. Frommel heeft ooit een stropdas gedragen. Niet alleen een stropdas. Ook een spencer. Ai, dit begint een pijnlijke log te worden. Frommel was 16 en zocht een baantje. Met 3 vrienden reageerde hij op een advertentie van een nieuw te openen kwallehallen. Sorry, de Kwantumhallen. En daar stond hij op donderdagavond en zaterdag. Met zijn Kwantum spencer aan en Kwantum stropdas om. Na 1 maand nam hij zijn ontslag. Niet omdat hij alleen op de lampen en elektriciteit afdeling stond zonder dat hij ook maar iets over lampen en elektriciteit uitgelegd te krijgen. Dat leidde alleen maar tot leuke taferelen. Klant: ‘Ik ga buiten verlichting aanleggen. Heb ik daar deze groengele of deze rode draden voor nodig?’ Frommel: ‘Meneer, ik weet net zo weinig als u.’ Nee, ik stopte er mee puur vanwege de spencer en stropdas. Die moest ik weer inleveren. Dat heb ik niet gedaan. Ik heb ze die zomer ritueel verbrand en gezworen dat ik nooit meer een stropdas om zal doen.
Mocht u mij ooit met een stropdas signaleren. Schop me neer. Sla me voor mijn bek. Noem me een vuile verrader. Ik heb het op dat moment verdiend.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Net iemand een rotschop en een paar linkse hoeken gegeven..
Reden...hij had een stropdas en leek op jou..
Nadat hij zijn tanden had opgeraapt een weghinkte ,een spoor van bloed achterlatend, begon hij in het Engels tegen mij te schreeuwen..
Conclusie...jij was het niet!!
Maar ja...een Fatwa/Jihad uitspreken over en tegen "de stropdassendragers" dan krijg je dit...
AHA...ik zie daar een volgend slachtoffer....ben zo terug..

Cerito

3:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home