zaterdag, juni 26, 2004

DE SAAIE POLDER


hape-vakantie vorig jaar

Ok. Daar gaan we. We gaan naar Zwolle. 3 uurtjes rijden. We zijn er klaar voor. Net dacht ik nog even dat het misging. Betty hield er zomaar mee op. GVD dacht ik. Wat is dit nou. Ja Frommel, je moet dus niet vergeten te tanken. Betty op reserve tank naar de pomp. Daar gooien we haar vol en dan gaan we. Hoorn-Enkhuizen-dijk-Lelygat-Swifterband-Kampen-Zwolle. Niet echt een leuke rit. De polder is nogal saai. Zwolle. Vakantie naar Parijs plannen. Bier drinken. Voetbal kijken en morgen vroeg weer terug. Ik moet namelijk ook nog naar de Melkweg. Ontdekte ik gister. Alice Donut leeft namelijk weer. Joepie.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zie ik een PSU plunjezak achterop???
...Toch in dienst geweest...knul....

Cerito

4:36 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

nee vrees niet. dat is hape op de brommer en de zak is in de dump gekocht. jij wel in dienst schijnbaar.

8:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home