zondag, juni 27, 2004

EVEN TUSSENDOOR

We zijn even thuis. 2 uurtjes. Dan gaan we weer. Gister reed ik naar Hape. Bij Lelystad dronk ik een patatje ik rookte een biertje en at een pils. We aten vette bek. Planden de vakantie in 2 minuten. 'Zo moeten we ongeveer rijden'. Misten de 1e helft omdat we aan onze Puchs zaten te rommelen. Gingen de stad in en maakten een totaal verzopen traditionele nachtrit. Vandaag stond ik op. Ik dronk koffie. Ik rommelde wat aan Betty. Ik stapte op. Ik reed in krap 3 uur naar huis. Onderweg at ik drie vliegen en had ik het voornamelijk koud. Zometeen moet ik weer weg. Op naar de Melkweg. Morgen meer. Ik dacht dat je lekker uit kon rusten in het weekend.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Op Betsy naar de Melkweg....das een eintje brommeren...neem je een broodje mee voor onderweg!!!!

4:30 p.m.  
Blogger begt said...

dris iemand dieder Betsy noemt! ga je ook mensen weren van je site??

4:32 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

betsy. het moet inderdaad niet gekker worden.

9:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ok...bobby dan...toch

10:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home