vrijdag, juli 02, 2004

ALLEJEZUS VROEG


rechts de foto uit en dan 30 meter daar werk ik

Het is nu 05:45 en ik zit dit al te typen. Ik lijk wel gek. Ik doe het allemaal voor Betty. Die wil zo graag zien waar ik werk. 'Meisje toch, zei ik, weet je wel hoe ver dat rijden is'. Het kon haar niets schelen. Ze bleef maar zeuren en zeuren. Vandaar. Ik ga vandaag op Betty naar mijn werk. Ik lijk wel gek. We zouden daarna eigenlijk meteen doorgaan naar Camping Zeeburg. Daar is komend weekend het Puchnozemweekend. Er kwam alleen wat tussen. Reigning Sound speelt in de Patronaat te Haarlem en dat mogen we niet missen. Ze hebben net een nieuwe plaat uit met de veelzeggende titel Too Much Guitar. Dat zal wel een heel poepie anders zijn dan de zeer soulvolle Time Bomb Highschool. De vorige plaat. En die klonk zo. En zo klinkt het overigens op schiphol

2 Comments:

Blogger begt said...

en mij een beetje andere informatie verschaffen he, woensdagnacht. je zou pas maandag naar reigning sound en dan kijken of de pixies nog lukte.
Ik zie het alweer, Betty is weer eens belangrijker dan ik!!

9:25 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

het is toch maandag ekko geworden begt. het is te veel poeha voor vanavond.

8:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home