maandag, mei 12, 2008

PUNKSTER 2008 THE PRUNELLA SCALES - UP YOURS - DIGITAL LEATHER (sorry geen foto's van Up Yours)















Devon oh Devon. Mijn duim mist een vierkante centimeter vel. Devon oh Devon. Mijn knie doet pijn, omdat ik er heel erg hard mijn haperende gitaar tegen aan ramde. Devon oh Devon. Het t-shirt dat ik van je kocht bleek vanmiddag een S te zijn. Die van Digital Leather past gelukkig wel. Devon oh Devon. Gisteren was very punk. Very very Punk. Devon oh Devon. Nieuwe muse van alle gisteren in Swaf aanwezige mannen. Devon oh Devon. Ik kijk uit naar je plaat en daarna naar je tour volgend jaar. Devon oh Devon. Gisteren was een geweldige dag. Ik ben verliefd en met mij alle gisteren in Swaf aanwezige mannen.

Neukende poep. Digital Leather rockte big time.

Labels: , , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het was goed! Mooie pica. Volgend jaar weer.

1:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik dacht dat ze: "Hi I'm from Arizona" heette, tenminste zo stelde ze zich aan me voor.
Ach, mijn gedachten waren toch al bij iemand anders in huis achter gebleven.
Verliefd ben ik dus maar niet geworden.

Groetjes Herald, en nog bedankt voor het spelen met je knipoogje!

11:25 a.m.  
Blogger Michael Minneboo said...

Jullie waren hard en ruig From. Vond vooral "Obi wan Kenobi stole my lunch money" right on the money.

9:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home