dinsdag, januari 04, 2005

10 OP EEN RIJ

#1 en #2 stonden binnen 15 minuten voor de deur. #3 nam de andere dag de aangifte op. #4 belde mij een paar dagen later ter bevestiging dat ik wel foto's wilde komen kijken. #5 belde mij na een week (om en nabij) op dat mijn tas terecht was. #6 gaf mij een dag later mijn tas terug. #7 belde mij op dat hij de zaak in behandeling had en nodigde mij uit voor een foto confrontatie. #8 kwam mij ophalen bij de balie en stelde mij voor aan #9 die mij uitlegde hoe dat in zijn werk ging, dat foto's kijken. #10 liet mij uiteindlijk de foto's zien waarop ik niemand herkende. Frommels inbraak deed hem 10 agenten ontmoeten en hij schoot er niets mee op.

2 Comments:

Blogger begt said...

zolang je je maar legitimeert, zijn zij tevreden!

8:57 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

@begt. volgens mij hebben ze daar niet eens naar gevraagd.

6:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home