donderdag, december 30, 2004

DE SLECHTSTE FILLUM ALLERTIJDEN


In die lijst zou dit wanproduct hoog scoren. Staat u de komende dagen voor de schappen van uw plaatselijke deeveedeeverhuurboer en u weet niet welke fillum mee naar huis te nemen laat dan in hemelsnaam Behind Enemy Lines lekker in dat schap staan. Oh wacht ik neem ook wel Behind Enemy Lines voor je mee zei een collega tegen me. Dat is ook een hele goede fillum. Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik de stopknop niet heb ingedrukt en deze verspilling van tijd, celluloid en deeveedeeschijfjes heb uitgezeten? Wat ik allemaal niet had kunnen doen in die 106 minuten. Ik had een manier kunnen vinden om houtskool in goud te veranderen. Ik ga u niet eens meer uitleggen dan dat het gaat over een F18, F15, F16 (weet ik veel een vliegtuig waarmee je bommen kan droppen iig) navigator die Behind Enemy Lines neerstort in Bosnie. Owen Wilson. Hoe is men er ooit bij gekomen om deze man een filmcarriere te geven. Tenenkrommend is zijn acteerwerk. Ik had dat overigens kunnen weten. De man speelde eerder in Starsky & Hutch en Shanghai Knights. Oh, ik hoor het al, zei mijn collega toen ik heb kunde maakte van het feit dat hij mij de slechtste fillum aller tijden had uitgeleend, je hebt geen smaak. Ach de lieve man kijkt naar K1 op eurosport. Maar u bent gewaarschuwd. Laten liggen dat doosje. Beter nog verzoek uw deeveedeeverhuurboer dit wanproduct uit de schappen te verwijderen. Tijd is veel te duur om hier 106 minuten aan te verspillen. U kan in die tijd een manier vinden om houtskool in goud te veranderen.

1 Comments:

Blogger begt said...

ik had het je toch gezegd: Gegen die wand!! en daarna nooit meer een andere film kijken!

9:11 a.m.  

Een reactie posten

<< Home