dinsdag, december 28, 2004

AMERICAN IDIOT


Maandag kocht ik American Idiot. De laatste ceedee van Green Day. In een special edition nog wel. Uitgedost als een boek. 1,5x zo duur als de normale uitvoering ook nog eens. Waarom? Om dezelfde reden als dat ik een kaartje heb voor het concert ergens binnenkort (geen idee wanneer eigenlijk). Jeugdcement? Wie zal het zeggen. Vroeger toen Frommel nog een knappe verschijning van voor in de 20 was. Toen vond ik ze errug leuk. Lekkere frisse springerige poppunk zoals ze dat in California plegen te maken. Na de doorbraak ceedee Dookie verloor ik rap mijn interesse. Het boeide me niet meer. Tot ik de single American Idiot hoorde. Ik kon er niets aan doen. Ik vond het een lekkere plaat. Zo lekker dat ik een kaartje voor het concert kocht. Zo lekker dat ik maandag dus de ceedee kocht. In een duurdere special edition nog wel. Ik moet zeggen een lekker plaatje. Ik draaide hem gister zelfs 5x achter elkaar. De 2e single Boulevard of broken dreams werd zelfs een lekker nummer, nadat ik daar de 1e x dat ik het hoorde nog redelijk diep van moest zuchten. Ga ik nu toch maar eens uitzoeken wanneer dat concert ook al weer is.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dookie heb ik ook nog ergens achter in de kast liggen. Heb niet zo happig (meer) op GreenDay. Maar omdat Frommel zegt dat ie wel te verteren is dan zal ik voor deze keer de moeite nemen om het via Soulseek binnen te halen.
Tikky

10:51 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

en dan mij zeker de schuld geven als je het een rukplaat vindt.

10:58 p.m.  
Blogger karin r. said...

Voor deze keer ben ik het met je eens ...

2:19 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

wat betreft een leuke plaat of muziek in het algemeen of ben je het voor het eerst zowiezo met mij eens......

3:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Uiteraard ga ik jou de schuld geven mocht ik het een rukplaat vinden! Wat had je dan verwacht..

http://www.millan.net/funp/100/deerz2.html

Tikky

12:11 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik begrijp het. mijn straf voor de foto's van clapton en adams. let's call it even. dan ga ik namelijk nog deze week een stukje over jon bon jovi schrijven. maar ondanks dat ik erg moest lachen wat heb ik behalve het plaatsen van de foto's van eerder genoemden verdiend om nu nog een kerstding te krijgen. dit geeft mij het recht om nog minstens 10 fossielen te posten. if you want it tikky, you can get it!!!!

4:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hehehe...

Tikky

3:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home