dinsdag, december 28, 2004

THE NO-SONICS


Na een enerverende dag op kantoor waar ik mijn neus galmend leeg at, 90% van de bedrijven waar ik vracht voor rond de wereld stuur is deze dagen namelijk WEL gesloten, had ik wel zin om even wakker geschud te worden. Bij binnenkomst pleurde ik dan ook direkt mijn The Sonics ceedee in het ceedeelaatje, schroefde de volumeknop ver open en drukte op start. Helaas mijn ceedee van The Sonics is een ceedee van The No-Sonics geworden. In plaats van vanuit de tenen WAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!! te gillen komt er niet van meer dan een KKKKRRRGGGGGGGG uit de strot van de zanger. Tijd voor een nieuwe kopie. Nico mag ik hem weer even lenen? Alhoewel? Klinkt eigenlijk best lekker The Sonics met een flinke kraak eroverheen.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Beste fROMMEL ,

Ik wilde vragen of er iemand ervaringen heeft met leningen van Afab.
Ik ben namelijk op zoek naar leningen en zie ze overal staan.

Met vriendelijke groet,
Albert H Haanstra.

6:53 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hallo fROMMEL ,

Wat een mooi blog heb je hier! Succes ermee!

Groetjes Albert lenen
Van Leeuwenhoek Lyceum, Hoofddorp.

1:51 a.m.  

Een reactie posten

<< Home