woensdag, december 22, 2004

FROMMEL EN HET ONTBIJT #2

Ik vertelde u laatst al dat ik niet van het ontbijten ben. Dat ik daar en geen tijd voor heb soggus vroeg en dat ik het ook niet door mijn keel heen krijg. Stiekem had ik me toen voorgenomen om vanaf dat moment wel te gaan ontbijten. Om niet meer bijna achter het bureau te zitten stuiteren zo tegen 11:00. Aangezien het slikken en dan vooral het doorslikken een beetje het probleem is bij het ontbijten bij mij, dacht ik, ik ga aan de yoghurt. U begrijpt dat ik in de tussenliggende tijd nog steeds het ontbijt over heb geslagen om de doodsimpele reden dat ik steeds maar weer een minuutje of 10 voor de bus gaat uit mijn bed komt. En dan moet ik nog tanden poetsen, shaggie draaien en 15x de knopjes en de ramen en deuren checken. Vanochtend stond ik tot mijn eigen grote verbazing zomaar bij de eertse wekker naast mijn bed. 06:00. Na een uitgebreide douche en een peukie het ik zomaar tijd over om te ontbijten. Ik fabriceerde mijzelf een grote kom met boerenland yoghurt met chocolade meusli. Dat beviel goed. Lekker. Voor een minuutje of 15. Daarna begon mijn maag op te spelen. Een half uur later begonnen mijn darmen zich te draaien en te ronken. Nee, je moet gaan ontbijten. Ik sla het voortaan wel weer over. Ik stuiter wel weer wat om een uurtje of 11:00. Liet er van de weeromstuit ook nog een haar van mijn tandenborstel los die daarna besloot zich in mijn keel te vestigen. Uche. Uche .

2 Comments:

Blogger begt said...

je moet HELEMAAL NIKS!!!

letterlijk..

9:12 a.m.  
Blogger karin r. said...

Watje!

Maar je moet ook geen yoghurt eten als je het niet gewend bent! Neem dan een cracker ofzo!

9:43 a.m.  

Een reactie posten

<< Home