zaterdag, januari 01, 2005

FROMMEL WENST U....

Vele kilometers op de Puch, gewoon niet stoppen met roken, veel late diepe nachten, af en toe een lekker wijntje of biertje, vele mooie gesprekken, bergen fijne platen en onvergetelijke concerten, een groot gebrek aan burgelijke gehoorzaamheid, af en toe tegen een balletje trappen (en daar bedoel ik niet alleen zo'n rond ding mee), een nieuwe regering en dan 1 zonder Wilders, vele doorweekte nachten met uw lief als als u die niet heeft met een nieuwe lief, een aai over uw bol zo nu en dan en verder al het beste.

3 Comments:

Blogger karin r. said...

Volgens mij heb je wel 1 goed voornemen ...

*fluit in de lucht*

12:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Op de Puch na (ik heb een fiets) ga ik alle goede wensen ten harte nemen :)
KatYo

8:46 p.m.  
Blogger begt said...

Ach, zelfs een regering MET wilders kan minder erg zijn dan jouw 2004! En niet alleen jouw jaar, ik weet er inmiddels nog een paar miljoen te noemen...

9:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home