maandag, augustus 30, 2004

IDEE

Gisternacht. Toen ik in bed lag. Zo vlak voor het in slaap vallen. Dat moment dat je nog een beetje slaapdronken om je heen ligt te denken. Dat moment kreeg ik een heel goed idee. Razendsnel werkte ik het uit in mijn hoofd. Wat een heel goed idee had ik toch opeens. Dacht ik en viel in slaap. Vanochtend achter mijn bureau herinnerde ik mijn heel goed idee. Althans. Ik herinnerde mij dat ik vannacht. Zo vlak voor het slapen gaan. Een heel goed idee had. Wat dat idee was? Al slaat u mij dood. Ik heb werkelijk geen idee meer. Maar het was wel een heel goed idee.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je had de scheikundige formule ontdekt om van lood goud te maken en jou idee was dat maar eens op te schrijven?

Cerito

10:43 p.m.  
Blogger begt said...

Opzeggen bij deze baas, misschien?

8:51 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

owww...dat is irrieeeeee.... :D :) :P :P :P

hehe

greetz, Waldo

9:51 a.m.  
Blogger karin r. said...

Da's zonde, dat je er geen idee van hebt, dat je idee van middernacht vervlogen is...

3:03 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

dan moet je mijn overdaghandschrift eens lezen. sorry mijn spijkerschrift. dat kan ik zelf niet eens lezen.

10:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home