woensdag, augustus 25, 2004

DIE PLAK DIE TEL IK NIET

Ja? Nou en dat Salinero en zijn paard. Sorry. Dat Ankie en haar paard een gouden plak hebben gewonnen. Die plak die telt niet. Onze lieve heer heeft het paard niet uitgevonden om de foxtrot te dansen. Laat Ankie lekker gaan ballroomswingen. Gister was het verdikkeme al wereldnieuws dat Salinero zijn volbloed broer (lees een ander paard) had ontmoet. Nou en!

Jezus. Gister al over tofu. Nu over een paard is niet om te dansen. Ik lijk neukende poep wel een dierenvriend. Ik ben even naar de slager. En daarna mijn katten slaan.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hahhaa.. en niet stiekem naar de scharrelslager gaan he? ;-)

Tikky

7:12 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

niet verder vertellen tikky.

7:14 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@majadebij: ah uw arm wordt niet meer bereden?

8:20 p.m.  
Blogger karin r. said...

Ach, dat hele gedoe rondom Olympische Spelen is toch zwaar bagger!

8:56 p.m.  
Blogger Maurice said...

Ik geloof dat Karin een beetje blond is!

12:02 a.m.  
Blogger begt said...

Mijn lief was ook al zo verontwaardigd gister, Frommel.
Glukig kon ik haar geruststellen met de mededeling dat er 20 kleiduiven ontsnapt waren...

9:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Net even De Telegraaf online gelezen.
Leuke foto van Salinero op de voorpagina.

Cerito

4:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home