maandag, augustus 23, 2004

SWAFLANDS


mevrouw de t-shirt verkoopster had het naar haar zin.

Nee ik ben niet naar Lowlands geweest. Te druk. Te duur. 110 euro. Dat is een maand vreten. Ik ben de eerste 3x op Lowlands geweest. Zo'n oude lul ben ik ondertussen al. Daarna neem ik mij elk jaar voor om te gaan en ga nooit. Ik volg het wel op 3voor12 en dit jaar via loglands.nl. Ik heb overigens wel gerockt gister. En voor maar 4 euro. In Swaf speelde namelijk Beyond Lickin'. Het very wild surfgaragepunkbeat combo uit Pernis. Het was weer een fijn feest met de mannen. Wat minder surf als op de nozemmeeting wel. Natuurlijk meteen hun rete verse ceedee aangeschaft. Daarna bestormde het Amerikaanse gezelschap van de Pink Swords het podium. Een oversexte, smerige band als je naar hun website kijkt. Dat viel op het podium dus wel weer mee. Gewoon lekker vuige punkrock. Niet meer en niet minder. Wel een ceedeetje gekocht natuurlijk. En wat voor 1. Een potje vette teringherrie dat is het. We hebben weer wat te luisteren. Zo samen met de zaterdag al gekochte nieuwe van The Datsuns.


beyond lickin'-swaf-23-08-04

2 Comments:

Blogger Maurice said...

110 euro?
Mag ik hier even TYFUS zeggen?
Sorry Frommel. Was niet mijn bedoeling. Maar wat krijg je voor 110 euro? Toevallig heb ik stukken op TV gezien. Maar voor 250 oude florijnen kun je net zo goed een avondje naar Yab Yum volgens mij.
En voor 4...Lees een joet - 10 oude florijnen - ga je helemaal uit je plaat. Kijk!
Juist daarom ga ik niet naar Lowlands! 110 euro. Sjeezus. Opheffen die handel

4:51 a.m.  
Blogger begt said...

en dan ben ik helemáál een ouwe lul zeker, azzik zeg dat ik schrok dat ik entree moest betalen in mun eigen stamcaféétje! Eerst 4 euro betalen en dan zo'n twee uur met niemand kunnen praten omdat er bandjes zijn. Dan ga je maar drinke en wat denk je daddat kost??

8:47 a.m.  

Een reactie posten

<< Home