zaterdag, augustus 21, 2004

EIGEN SCHULD DIKKE BULT

Het is mijn eigen schuld. Had ik het maar niet moeten doen. Dat zal me leren. Frommel, sukkel. Wat er gebeurd is? Gister zette ik in een vlaag van verstandsverbijstering mijn msn adres op deze site. Midden in de nacht ging opeens de msndeurbel. kikkie belde aan. Was dat erg? Nee hoor. Het was gezellig wel. We lulden een aardig end door. We lulden over Oosthuizen en ene Q. Over zijn oude school. Over de meeting. Over Boudewijn en Freek en Bram. Over mijn Parijsreis. Over 06 sexreklames tijdens Ghandi (dat heet dan product placement). We lulden een aardig end door. Samen drinkend en rokend. Het werd later en later. Dat is mijn eigen schuld. Had ik mijn msn adres maar niet in een vlaag van verstandsverbijstering op mijn site moeten zetten. En nu wil hij nog op Betty rijden ook. Heeft iets met vallen en opstaan te maken. Geloof ik.

5 Comments:

Blogger FROMMEL said...

chanteur.

1:37 a.m.  
Blogger Maurice said...

Whahahahahahaha...
Het was verdomt laat, maar wel gezellig!
En oké. Ik zal Betty met rust laten; als ik een biertje krijg natuurlijk :)

1:37 a.m.  
Blogger karin r. said...

"Be careful what you wish for"...

12:34 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

?

1:22 p.m.  
Blogger karin r. said...

Ja, dat heb ik je toch uitgelegd! :-)

7:31 a.m.  

Een reactie posten

<< Home