dinsdag, augustus 24, 2004

85



'Dat doet mij niets. Ik heb kennelijk 85 jaar geleefd. Dat is slechts een statistiek' Aldus Heinz Polzer a.k.a. Drs.P. gister in Nova. De man wordt vandaag dus 85. Ga ik vanavond maar eens wat plaatjes van hem opzetten. Drs.P. Een door Willem Duys verzonnen naam. En een goeie volgens drs.P. zelve. Je zou namelijk maar een signeersessie houden en de naam Walter van der Vogelweiter dragen. Helaas wil hij al een aantal jaren niet meer optreden met zijn liedjes. Heen en weer.

2 Comments:

Blogger begt said...

ixgrok effe! Zette je site open, zag de kop 85 en de foto van heer P. en dacht even dat ie 'De Dodenrit" had gemaakt. Gelukkig was het gewoon een congratulatie!
Wil je me niemeer zo late schrikke..?

8:44 a.m.  
Blogger Maurice said...

Leeft die man nog? Ik dacht dat hij het ruime sop al had gekozen. Sjeezus. Je laat je lezertjes ECHT schrikken!

2:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home