donderdag, augustus 26, 2004

FROMMELS KOOKTIP #2

Neuk de gerookte tofu. Weg met de gerookte tofu. Nooit meer gerookte tofu. Ik word alweer misselijk als ik aan mijn avondmaal van eergisteren denk. Ik ga zaterdag op de markt handtekeningen ophalen. Kom langs en teken om voor eens en voor altijd de gerookte tofu uit de supermarktschappen te verbannen. Ik weet iets veel beters om te eten. Dat at ik namelijk vanavond uit een soort van geen zin om te koken luiheid. Men koopt een stokbrood en een pot mayonaise. Ook koopt men een pot frankfurtsers. Dit laatste bij gebrek aan lekkere pittige knakdingen. Dan wandelt men even langs de dichstbijzijnde frietkot voor een portie patat zonder. Thuisgekomen snijdt u het stokbrood open. Smeer het in met mayonaise en pleur de frankfurtsers en de patat er tussen. Dan het belangrijkste. Niet lullen maar eten. Gerookte tofu is smerig ranzig. Stokbrood met patat en mayonaise en frankfurters is lekker ranzig.

5 Comments:

Blogger begt said...

The Naked Chef? Nee, eerder de Naked Lunch! Onderzoeker Desmond Morris had aan jou toch een interessant onderwerp gehad...

8:43 a.m.  
Blogger karin r. said...

Ehm, sja, dan heeft men me nu uit "gefigured"... [weet ff de nederlandse vertaling niet] ... :-)

9:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

eh...ranzzzzziiggggggg ;)

Waldo

2:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Uit het recepten boek van: Cas Frommel
Kooktip #2

Uitstekende recencies:
Cas Frommel speelt met eten -Volkskrant-
Overheerlijk en gemakkelijk -Libelle-
Fantastisch en goedkoop -Telegraaf-
Uitstekend voor op vakantie -ANWB-
Cas Frommel let op de pondjes -Weight Watchers-
Maak je moeder blij -Donald Duck-


Cerito

2:58 p.m.  
Blogger Maurice said...

Kijk, dat is tenminste voer! Bravo Frommel!

5:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home