woensdag, juli 07, 2004

JAPAN MINDED?


estrella 20/20-afro mexicana-estrus-1999

Als je deze site een beetje doorleest lijk ik wel helemaal Japanse bandjes minded. Ik schreef al over Russel Quan (van wie ik overigens slechts Japanse afkomst vermoed), ik schreef een stukkie over The 5,6,7,8's, ik schreef over Billy Child en ik plaatste al een foto van Guitar Wolf. En nu kwam er alweer een Japanse band naar voren. Dat zit namelijk zo. Na de beschamende biecht van afgelopen maandag wilde ik u vandaag weer wat vertellen over een wel goeie plaat uit mijn collectie. 1 waarvan ik de aanwezigheid in mijn platencollectie kon bekennen zonder dat met het schaamrood op mijn wangen neer te typen. Zo kwam ik op bovenstaand plaatje. Japanners met een identiteitscrisis gezien de titel. Lekkere soulpunkswing werd er ooit eens over gezegd. Geproduceerd door Tim Kerr. Ik ga er echter nix over zeggen. U mocht eens gaan denken dat er hier in huize Frommel enkel en alleen Japanse bandjes en Scorpionsplaten gedraaid worden.