maandag, juli 05, 2004

FROMMEL TE BIECHT #3 OF STOF ONDER DE NAALD #4?


schaam schaam schaam.

Met een rood hoofd van schaamte type ik dit stukje. Ik kan dit logje onder de stof onder de naald serie plaatsen. Het singeltje in kwestie (Still Loving You van Scorpions) heeft namelijk tot vanavond al zeker 18 jaar niet meer op de platenspeler heeft gelegen. Ik noem het toch Frommel te biecht, omdat het mij echt heel veel pijn doet om toe te geven dat dit wanproduct in mijn collectie huist. Mijn hemel wat een ellende. Ik kots bijna over mijn toetsenbord heen. Dit is net zo slecht als de snor van de gitarist eng en lelijk en duits. Wat heeft mij als 12 jarig jochie bezielt om dit te kopen. Moeder, waarom heb je mij niet tegen gehouden? Wat een slappe zeikplaat met tenenkrommend engels op zijn duits. Aaaaarrrrrrrggggghhhhh. Het komt van de plaat Gold Ballads zie ik op de hoes. Ik wil het helemaal niet weten mensen. Nee, dan heb je kant A uitgezeten. Kom, denk je, veel meer bloed kan er niet meer uit mijn oren stromen. Ik ga eens gek doen. Ik zet kant B ook op. Dat had ik dus beter niet kunnen doen. Ze hebben een nog wanstaltiger nummer gemaakt Het heet Holiday. Het duurt 06:31 minuten!!! Ze doen een poging tot hoog gillen. Plop. Shit. Dat was het definitieve einde van mijn gehoor.
Waarom ik u dit allemaal vertel? Ik hoorde vanmiddag op de radio het ook al zo verschrikkelijke Wind Of Change. Scorpions. Het had verboden moeten worden. Meteen bij oprichting. Still Loving You van Scorpions. Oeps laat ik hem zo achter de kast vallen. He, wat jammer nou.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Geweldige foto...NOT ..hahahahahah
De jaren 80 "letherlook" en let ook op de pose...
Tenenkrommend slecht hahahahahah

11:07 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik weet het. ik schaam me verdomme dood.

11:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home