donderdag, mei 15, 2008

DINGEN WAAR FROMMEL ONGELUKKIG VAN WORDT (OF VAN GRUWELT)

-Geen koffie meer in de koffiepot vinden als ik op zondag uit mijn bed kom.
-Als betty kuren heeft.
-Auto's met draaiende motor voor de deur en een toeterende bijrijder erin, omdat de bestuurder er erg lang over doet om dope bij de buurman te kopen.
-Die enge man met dat kleine mondje met dat pruil onderlipje en die hele grote buik die 's morgens vroeg altijd een soort van geil naar mij staat te kijken en gisteren in de Appie heel erg dicht tegen me aan kwam staan bij de kassa.
-Alleen wakker worden.
-Het schelle hoge gekef van het kuttenlikkertje van de benedenbuurvrouw als ik wat voor een beweging dan ook maak op het balkon of als ik thuis kom en de sleutel in het slot steek en de benedenbuurvrouw die er nooit iets van zegt tegen dat mormel.
-Populisten.
-Potloden en kroppen sla.
-De vuilniszakken die de Dekamarkt verkoopt en die ik nooit open krijg als ze van de rol komen. (Waar zijn de Komo zakken gebleven?)
-Hetzelfde wat betreft de kleine knisperplastictasjes van de supermarkt.
-Die vieze plepslul die altijd in het wijkwinkelcentrumpje rond hangt met zijn vieze kleren aan en zijn commentaar op en gedrag naar anderen.
-Patat halen bij de snackbar om de hoek.
-Alleen wakker worden.
-Mannen die niet in een urinoir kunnen mikken, zodat er een hele plas voor ligt (of er bovenop zoals hier op het werk iemand weet te presteren).
-Een hele dikke vetrand aan een stukje kip in de kipsatesalade (kotsend boven de wc en sindsdien niet meer gegeten).
-Wanneer Betty kuren heeft of het juist gaat regenen als ik snak naar een fijne lange rit.
-Niets te roken hebben na het neuken.
-Als er iets over mijn rug uitgevochten wordt.
-35x de sleutel in het slot om moeten draaien en dan nog aan de deur rukken om te kijken of hij wel echt dicht zit.
-Het cafe dat niet op tijd open is.
-Mensen die heel hard smakken tijdens het eten.
-In het gezelschap van vervelende mensen verkeren.
-Ketchup in de mayonaisepot.
-Zuivel waarop ten minste houdbaar tot de datum van vandaag staat.
-Automobilsten die geen rekening met mij en Betty houden en me geen voorrang verlenen danwel van de weg af drukken (dat kan u een achterlicht kosten mensen)
-Alleen wakker worden.

Labels:

8 Comments:

Blogger Jimmy Shelter said...

Potloden en kroppen sla?

11:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

potloden en kroppen sla..?

1:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

...de kleine knisperplastictasjes die niet open te krijgen zijn? Even de lippen tuiten en blazen op de rand.
Zakje popt open en het bijkomstig geluid wat je dan produceert maakt juist weer erg blij!

9:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een droefenis heer Frommel.
Maar hopen dan dat het voorlopig geen potloden of kroppen sla gaat regenen. En dat je snel een ontwaakgenoot tegen het lijf loopt.

9:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

@jimmy en gewebkijk. potloden en kroppen sla. die lopen o.a. achter populisten aan.
@ikke. ik heb echt altijd tot vloeken aan toe ruzie met die dingen.
@martine. zie onderaan het log de zonnige vrolijke dingen waar frommel gelukkig van wordt lijst.

10:22 a.m.  
Blogger jack of hearts said...

Twee flessen frisdank maar de verkeerde dop op de verkeerde fles.
Een valse bingo.
Geklaag over te warm weer.
Alleen wakker worden.
De hamburger pas krijgen als de friet al op is.

9:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ga je nog iets leuks doen dit weekend?
de laatste trein
lekke band
filmpjes van wenz
this link has expired
the morning after
sluitingstijd
reacties van gewebkijk
heb je nog iets leuks gedaan in 't weekend?
...

3:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Kostte het veel tijd om deze lijst te bedenken of moest je je inhouden en had 'ie nog veel langer kunnen zijn ;-)?

4:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home