donderdag, mei 31, 2007

7 UUR IN DE OCHTEND ACHTER HET CENTRAAL STATION

Ik moest om 07:15 uur in noord zijn. Niet met de grote pont, maar met die kleinere. Die naar rechts gaat vanaf het centraal en vlak bij jongerencentrum de Valk uit komt. Ik stapte het centraal station aan de achterzijde uit en stond te wachten tot ik over kon steken. Slaapdronken, want 07:00 uur, staarde ik voor mij uit. Pssst, hoorde ik achter me. Terwijl ik me omdraaide en in het tandeloze gezicht van een verschrompelde heroine hoer keek, zei ze: zin in een nummertje schatje? Nee sorry ik ben net klaar, antwoorde ik en stak over.

Labels:

5 Comments:

Blogger begt said...

ast doorgaat met mn nieuwe baan, moet ik daar ook zijn. tjammere is dan dat ik t kleine pontje moet nemen, daar komen zukke vrouwen vast niet op af...

10:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zo'n tandeloos bekkie pijpt overigens wel lekker. Maar ik kan me voorstellen dat je de kolere schrikt 's morgens vroeg.

1:06 p.m.  
Blogger Polle said...

De gele M is fout, maar Amsterdam-Noord is zo mogelijk nog fouter. Strak antwoord overigens.

10:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Had je je paspoort bij je????
http://www.panoramsterdam.com/panos/meeuwenlaan-hetij.html
De Valk kwam ik vroeger trouwens
(De beheerder was oud Kabouter Tabe Rienke)

10:42 a.m.  
Blogger carolien said...

dat gebeurt bij nou noooit

4:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home