zaterdag, mei 12, 2007

DE BANDJES ZULLEN ER BEST BEGRIP VOOR HEBBEN DAT U NIET VOOR HEN KOMT MAAR VOOR DE DJ

Dat ben ik namelijk...

Voor tussen en na deze line/up om je vingers bij af te likken zal ik een delicate selectie van mijn punk, garage en surf platen ten gehore brengen. Dus allemaal niet te lang blijven hangen op die kermisborrel, die verjaardag, dat familiebezoek, het strand of dat fijne terras. Op naar de Manifesto!!! Godverdomme. Jay Reatard...Ik wordt er bijna stil van...

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je komt GVD maar gewoon naar de kermisborrel!

2:46 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@jaap en ivon. vanzelf! wat denk je. tuurlijk zal ik er zijn.

3:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh dan is het goed. Tot dan dan.

4:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home