donderdag, april 26, 2007

NEE NIET DOEN NIET NODIG LAAT MAAR NIET DOEN NEEHE!!!

Dolly Dots komen met reünie-album.

Al ga ik nu natuurlijk wel direct toegeven dat ik vroeger als klein Frommeltje echt wel de hots voor dit gezelschap had. Een natte droom of ejaculatie had ik nog nooit gehad nee, maar uren lang kan ik mij blind van de liefde staren op de posters uit de Popfoto en de hitkrant. Die blonde die deed het voor mij. En die met die krullen vond ik maar een oude vrouw. De Dolly Dots. Ik heb ze zelfs een keer live gezien op de platentiendaagse in Amersfoort (jezus ik schaam me alhier echt nergens voor zeg. Ooit bekende ik al een single van de Scorpiuons te hebben en nu leg ik dit zo plof op tafel...). Stiekem zwijmelend, want mijn zus zat naast me en mijn ouders een stukje verderop, kwijlde ik het optreden uit. De Dolly Dots. Mijn natte droom als 10 jarige, maar laat dat uberhippe weer samenkomen en reunieoptreden maar zitten en die live registratieplaat ervan al helemaal. Al dat gereunie is nergens voor nodig.

Moet ik zeggen met mijn weer samengekomen The Prunella Scales........

Labels: ,