maandag, april 16, 2007

WOENSDAG A.S. TEXAS MOTHERFUCKERS OF HOE ONS FAVORIETE CAFE EEN PUNKROCKTEMPEL AAN HET WORDEN IS


Dat fijne cafeetje Swaf is meer en meer meer aan het worden dan een fijn cafeetje. Het is meer en meer een concertzaaltje aan het woren. En dan zeker een concertzaaltje voor de muziekliefhebber met een kleine beurs, want entree gratis of bij zeer hoge uitzondering zeer laag. Swaf punkrokt en garagepunkt ook wat af de laatste en de komende tijd. Zo spelen woensdag a.s. Texas Motherfucker. Een stel drankliefhebbende punkrockrokkers uit Zweden die een flink potje smerige snottypunk op de planken zullen brengen. Wat wil(d)(t) u nog meer opeen door de weekse woensdag. Ik zie u daar dus. Woensdag 18 april. Luistert u alvast maar wat, dan kunt u woensdag meebrullen:

Texas Motherfuckers-Pigs On Parade
Texas Motherfuckers-Too Much Is Not Enough
Texas Motherfuckers-Master Disaster
Texas Motherfuckers-Missing Link
Texas Motherfuckers-Drinking In The Street

Andere fijne swafconcertjes in het verschiet? 25 april-The Mochines (punkrock uit Cape Town), maandag 28 mei Punxter (met de comeback van The Prunella Scales en Mexican Holiday), 10 juni The Apers, 15 juni The Stilettos (met als dj ik) en ergens in juni of juli nog The Clorox Girls. Ik ga u zien!!!

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ben helaas niet van de partij. Ik ga me samen met sackorobert onder laten spuiten met nepbloed en andere bagger bij GWAR in het Patronaat!!

9:45 p.m.  
Blogger carolien said...

clorox girls. 8 juli.
het lijkt zo ver weg, het is zo dichtbij.

wat leuk zo'n écht punkrock café. hoorn heeft ook wel een leuke podiummutje nodig.

2:40 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@joost. veel plezier en gen schoon shirt meenemen hoor.
@karel. 8 juli. fijn. en tot woensdag ook?

6:50 p.m.  
Blogger carolien said...

ik moet oefenen tot 9 uur en heb geen idee hoe laat ik dan in hoorn zou kunnen zijn. en hoe laat die band speelt. en en enzovoorts.
:(

4:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home