donderdag, april 05, 2007

EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK

Jippie!!! Joepie!!! Jottum!!!! Joegij!!!

Frommel maakt een rondedansje en springt 7 gaatjes in de lucht.

Frommel is naemlijk blij blij blij blij blij blij. Er bereikt mij zojuist het bericht dat eindleijk eindelijk eindelijk seizoen 2 van Twin Peaks op DVD is uitgekomen. Ik ren na werktijd naar de dvdboer. Er zit een lang paasweekend aan te komen. Mocht u mij niet in het wild zien dan weet u dat ik voor de buis hang.

Labels: ,

3 Comments:

Blogger begt said...

xag vanmorgen ook de advertentie staan in het leesvodje van een van mijn medereizigers.
ik vertelde haar al dat jij waarschijnlijk heel blij zou zijn! (en dat ik nu vast een verjaarscadeautje weet voor mezelf!)

2:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik had een logje in de maak met dezelfde strekking... die kan ik nu wel vergeten. ;-)

9:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Grappig, ik zat laatst met iemand te babbelen over Lynch en bedacht me dat ik eindelijk wel weer zin had om de hele serie eens te bekijken/ervaren. Toeval bestaat niet.

11:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home