woensdag, maart 21, 2007

KLOTE PLAAT KLOTE PLAAT KLOTE KLOTE KLOTE PLAAT

Eros Ramazotti- Musica E

-Oh, dit is zo'n mooi nummer.
-Nee collega dit is een klote plaat.
-Nee Frommel dit vind jij een klote plaat.
-Nee dit IS een klote plaat.
-Dat vind jij. Dat is jouw smaak.
-Nee dit heeft niets met smaak te maken. Dit is bagger. Dit is snert. Dit is een absolute 100% klote plaat. Dit is muzak. Dit is gekweel voor wijfen die geen verstand van muziek hebben. Dit hoor je in de supermarkt. Dit is luchtvervuiling.
-Nou, die house of hoe heet het heavy metal waar jij van houdt dat is leuk. Not.
-Ja dat is leuk ja en het heet geen house of heavy metal dus hou je bek. Eros Ramazotti is bagger!!! PUNT.

Het was net een geweldige 5 minuten op het werk.

Labels:

8 Comments:

Blogger begt said...

ik kan al raden welk deel van de discussie jij deed.

ik word overigens na een dagje radio helemaal gek van die opgefokte keelstem van dat bikinimodel uit Colombia, die shakira schuddebuik..

2:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

da's toch grappig vervang die idioot door willekeurig blof, i.o.s, coldplay en je heb het gemiddelde gesprek op mijn werk..

(wat te denken van dat nieuwe dieptepunt van brainpower en die stoere mennekes uit amsterdam west...) dat koste mij minstens 2 meter wc papier...

11:47 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

oh dank god. oh dank. die ken ik niet!!!

7:15 a.m.  
Blogger carolien said...

een avondje uit eten bij de italiaan zal voor jou geen pretje zijn.

ik probeer al niet eens meer mijn best te doen op t kantoor.

"dus jij speelt hardrock?!"
uhm... nee.

8:36 p.m.  
Blogger begt said...

brainpower met dat liedje "Vlinders"? Elk weekend een keer of dertig uit de cd-spelers: de ideale streetdancemuziek voor mijn dochters. Ik heb daar helaas nix meer over te zeggen...

10:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

@begt,

en maar gek vinden dat je veel drinkt... (die neiging heb ik na 8 1/2 uur radio538 en/of 10gold...)

12:11 p.m.  
Blogger begt said...

hehe, eindelijk begrip. Nog meer mensen die me nu een beetje snappen??

11:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

@BegtJij hebt dochters? Dan snap ik je helemaal.Hier heeft de man des huizes weinig te vertelen over e muziek keuze van zijn dochters.
K3 is hier al aardig verbannen. Wij moeten het doen met KUS.

silvia (een mama van 2 dochters)

4:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home