maandag, maart 12, 2007

ZOMAAR EEN MENING OVER JAN JOOST VAN GANGELEN

Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Ik vind Jan Joost van Gangelen een lul. Die verschrikkelijke zonnebank gebruinde, oh oh oh wat draag ik toch een mooie kleren, moet u niet lachen om mijn grappen, ja ja vrouwtjes komt u maar eikel. Hup van het scherm.

Zo dat moest er uit.

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Who the fuck is Joost van Gangelen?

8:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

@Pascal,
Het is JAN Joost van Gangelen.
(????????????????????????)

8:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Maar wie is die Jan Joost dan?

12:58 p.m.  
Blogger Polle said...

Nu ben ik wel een vrouwtje maar dan geloof ik toch geen vrouwtje dat tot de "komt u maar"-doelgroep van Jan Joost hoort.

6:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Achsoo, die van Gangelen is dus sportverslaggever.....
@Frommel
Heeft ie Heerenveen soms afgekraakt? @Jaap
Had jij dan toch ook moeten weten.

9:22 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@stefan. geen idee of hij heerenveen afgekraakt heeft. ik krijg alleen altijd een allergische reactie als ik hem zie...

9:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home