donderdag, maart 08, 2007

FROMMEL EN PAARDEN BEST TE DOEN ALS ZE OP MIJN BORD LIGGEN JA

Ik als zijnde fanatiek bang voor paarden heb als directe collega een zeer fanatiek paardrijdster...

Het is mijn eigen schuld. Ik ben ook jaren lang heimelijk verliefd geweest op een vrouw die amper een huis, maar wel een paard had. Heimelijk, want nooit aan haar verteld. Stond ik daar in de manege aan de overtoom mijzelf een beetje groot te houden. Schaapachtig glimlachen, terwijl ik zeven kleuren bagger scheet en bang was dat 1 van die, nee hoor Frommel je hoeft helemaal niet bang te zijn, beesten mij een achterwaartse directe op mijn kaken zou geven. Of voorop op haar fiets helemaal naar het Amsterdamse bos om aan haar paard voorgesteld te worden. Wat je al niet doet alsej verliefd bent. Paarden. Jaiks. Heeft u wel eens goed naar die tanden gekeken?

En tijdens het typen stiekem hopen dat ze zomaar een lezeres alhier blijkt te zijn en na al die jaren eindelijk mijn schaapachtige glimlach van toen begrijpt...

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik was ook als de dood voor paarden. Nu hebben we zelf twee paarden en m'n hele gezin rijdt paard, behalve ik. Ik doe nu elke week de paardenstallen en haal ze ook uit de wei. Het went, echt. Ik ben nog wel voorzichtig, dat wel.

8:39 p.m.  
Blogger begt said...

die paarden zouwe s een keer een stoeprandje mee moeten pakken!

8:43 a.m.  
Blogger carolien said...

ik ben enorm bang voor paarden. als er een langs loopt (inclusief enge politie-agent) dan doe ik automatisch een stap opzij richting muren, hekken van bruggen e.d.

1 keer nam mijn moeder het voortouw om met zn allen naar een soort bungalowpark te gaan waar je pony''s en paarden bij je huisje kon stallen en iedere dag kon lenen. we hielden allemaal niet van paarden. en eentje ging zelfs op zijn zij in het zand liggen rollen terwijl ik er nog op zat!

paarden. allemaal door de worst-maak-molen en uitdelen aan mensen zonder eten. doen we ook wat tegen armoe.

10:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home