zondag, maart 04, 2007

QUENTIN EN ROBERT KOM IN OPSTAND JULLIE FILM WORT VERKRACHT


Al een tijdje kijk ik er naar uit. 2 van mijn favoriete filmregisseurs ballen samen hun vuisten en gaan een nieuwe film maken. Grind House. Nu werkten de 2 al eerder samen, maar dit zou een uniek project worden. Een film die bestaat uit 2 delen. Een zombie film van Rodriguez (Planet Terror) en een deel over een moordende stuntman van Tarantino (Death Proof). Kijk dan begin ik te schudden op de bank. Zombie films daar ben ik gek op en een moordende stuntman door Tarantino dat kan niet niks worden. Tussen deze 2 delen door worden door beiden geregisseerde reclames en trailers vertoond van niet bestaande films.

Nu blijkt dat in Nederland (distributeur A-films) de films gesplitst worden uitgebracht (maar o.a. ook in Duitsland wordt deze doodzonde begaan). Tssss. Wat er met de tussenliggende trailers gaat gebeuren is nog niet bekend. Tssss. Dat was toch juist niet de bedoeling van de beide mannen. En de reden slaat ook nergens op. So what dat we in Nederland geen Grindhouse traditie (2 lowbudget films vertonen voor de prijs van 1) kennen. De mensen die Grind House willen zien zijn liefhebbers van Tarantino en Rodriguez. Die willen de film zien zoals zij hem bedoeld hebben. Dat wordt dus niet naar de bioscoop gaan en wachten op de dvd uitgave.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zag een trailer van Grindhouse, maar voor hoeft 't (nog) niet.

5:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home