zondag, maart 11, 2007

BOEK DAT IK MOET HEBBEN MOET HEBBEN MOET HEBBEN


Ik ben in mijn hele leven maar 4x in de Vera geweest. Er zijn ook stapels concertzaaltjes in Nederland waar ik nog nooit een stap binnen heb gezet. Toch durf ik te beweren dat ik na die slechts 4x weet dat Vera de leukste tent van het land is als het gaat om concertjes bezoeken. Mooie tent. Goede zaal. Nog beter keldercafe. Leuke mensen. Mijn muziek rijkelijk vertegenwoordigd. Niet alleen in het gezellig, leuk en fijn blinkt Vera uit. Posters maken daar kunnen ze ook wat van in het hoge noorden. Nu hebben ze een hele berg van die posters gebundeld in bovenstaand boek. Dat moet ik hebben. Dat moet ik hebben. Dat moet ik hebben. (ja dat is redelijk obsesief om dat 3x neer te zetten maar daar heb ik wel vaker last van) Hier te bestellen. Dat ga ik dan ook maar rap doen. Als het nieuwe loonstrookje binnen is. Dan. Enkele voorbeelden van deze schone posterkunst:



Vera en Hoorn. Het ligt helaas net ff te ver uit elkaar. Het is net niet aan te puchen op een avondje. Was het dichterbij dan zou het vast mijn stamtent zijn geworden.

Labels: ,