zaterdag, april 14, 2007

ZEG ME DAT HET NIET WAAR IS

Zeg me dat het niet waar is. Zeg me dat ik het mis heb. Zeg me dat het een incident is. Zeg me dat het ligt aan de buurt waar ik in woon. Zeg me dat ik nog slaap in mijn ogen heb. Zeg me dat ik het verkerd zag. Zeg me dat het toeval was dat ik er in een half uur winkelcentrum 3 spotte. Zeg me dat ik nog sliep. Zeg me dat ik te veel gezopen heb gisteren, maar zeg me in ieder geval dat de mullet (beter bekend als het matje) niet zijn herintrede heeft gedaan. Zeg me dat het niet zo is. Alstublieft...
Mocht het wel zo zijn dan begin ik hier een filiaal van bovenstaande kapsalon. Helpt u dan al die knuppels hier naar binnen te schoppen? Het matje. Pfffffff. U moet weten dat dat in de jaren 80 onder mijn neven een zeer populair kapsel was. Ik word er nog wel eens zwetend wakker van. Het matje. AAAARRRRGGGGHHHH!!!!

update 23:05u ik zie net een 19 jarige jongen invallen bij fc twente tegen psv en ja hoor. hij heeft een mullet...

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

het is waar vriend... echt waar, de wereld is een zieke plek om te wonen...

9:47 p.m.  
Blogger begt said...

is toch een bijzonder biotoop, die grote waal...

10:31 a.m.  
Blogger Polle said...

Ik heb ze hier nog niet gesignaleerd. Op het moment dat dat wel gebeurt begin ik graag een nevenvestiging van jouw kappersketen.

4:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zie ze al maanden bij de ultrahippe mensen.. En het is en blijft lelijk, bahbah.

10:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home