dinsdag, april 10, 2007

FROMMEL HOUDT VAN BETTY BETTY HOUDT VAN FROMMEL

Ik had al een tijdje niet meer op haar gereden. Ik schaam me dood, maar het is echt zo. Mijn lief had wat nieuwe tandwielen nodig en een nieuwe ketting en hoewel ik die al een tijdje in huis had had ik ze er nog steeds niet opgezet. Ik schaam me dood, maar het is echt zo. De tandwielen die er nog wel op zaten waren zo versleten dat het achtertandwiel bijna rond was. Op een heen en weertje naar de supermarkt na was er al een tijdje niet veel meer gereden. Ik schaam me dood, maar het is echt zo. Eindelijk, eindelijk, eindlelijk (het lijkt twin peaks seizoen 2 wel) heb ik de klus geklaard. Zaterdagmiddag was mijn lief voorzien van nieuwe tandwielen, een nieuwe ketting en een poetsbeurt. Ik starrte haar voor een proefritje. In 2 keer trappen deed ze het gewoon. Zwarte rook spuitend schoot ik vooruit. Jezus wat een power had ze weer. Wat een trekkracht. Toen ik een stukje verderop keerde en halverwege het bochtje mijn gas open schroefde en de koppeling op liet komen schoot ze onder me vandaan. Bijna verloor ik haar. Bijna kon ik haar niet meer houden. Bijna zei ze "zoek het uit lul. Mij een beetje in de gang laten staan". Ik zou het verdiend hebben. Ik schaam me dood, maar het is echt zo. Ik zou het verdiend hebben. Zoals het in een goed huwelijk gaat waren onze strubbelingen rap voorbij. Tevreden met elkaar tuften wij zondag met mede PunkRockMopedLad (Take It Away) Bob door het westfriese land. Mijn lief en ik hebben elkaar hervonden. Het gaat een mooie zomer worden.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mijn lief is ook toe aan een grote beurt… ;-)

4:39 p.m.  
Blogger Polle said...

*snik* Ontroerend liefdesverhaal.

1:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home