woensdag, april 25, 2007

THE PRUNELLA SCALES PUCHROCKING MOTHERFUCKERS

We moesten diep in ons geheugen graven gisteravond. Was het toch Punxter in 2003 of was het dat niet oefenen en een jaar niets gedaan en gewoon een podium opstappen en herrie maken in Den Helder wat ons laatste optreden was geweest? Het moet geloof ik toch het korte (5 nummers), hevige optreden op de nozemmeeting van 2003 geweest zijn. Ons laatste optreden. Tot binnenkort. Een maand of wat geleden informeerde Take It Away Bob (een bijnaam die hij nog heeft overgehouden aan de tijd dat hij de drums beroerde in ons combo) of ik geen zin had om op Punxter 2007 weer eens op te treden met The Prunella Scales. 2 weken kriebelde het in mijn lijf en toen ik opperde om het niet bij 1 optreden te laten bleek dit precies zijn bedoeling te zijn. Na vorige week een spoedcursus wat waren ook alweer de accoorden voor mij (opvallend vaak het A accoord) oefenden wij gisteravond voor het eerst weer eens. Sack-O'-Nielsch op drums maakte ons compleet. Toe maar toe maar. Dat ging me daar een potje soepeltjes. De nummers vlogen erdoor. Waar aanvankelijk wat twijfel waren of we de nummers nog wel kenden bleken ze bij elk beginaccoord vanzelf uit de diepste krochten van onze koppen omhoog te borrelen. Het liep gesmeerd. Hier en daar een kleine happering (wat wil je na 4 jaar), maar Bob en ik ramde de gitaarpartijen door de versterkers heen, Nielsch ramde alsof hij nooit anders gedaan had en de nummers vlogen erdoor. Nog 2x oefenen om wat nieuw werk er in te rammen en dan gaan we er voor. Mocht u nog een optreden voor ons kunnen regelen we horen het graag. The Prunella Scales Puchrocking Motherfuckers!!! Punxter (28 mei te Swaf) here we come.

Ik ben alleen wat schor van het schreeuwen...

Labels: