donderdag, februari 01, 2007

FROMMELS ONE MAN BAND

Ik ben al een jaar of 4 een one man band. Echt opschieten wil het niet met mijn one man band. Graag zou ik eens een fijn vinyl singeltje uitbrengen en ik heb besloten dat dat gebeurd wanneer ik mijn 6e nummer klaar heb. Ik zit nu op 3,5 nummers. Al 3 jaar. En al 3 jaar komt er dus maar geen nummer bij. Ik hoop een beetje dat de wedergeboorte van The Prunella Scales (met pinksteren op punkster in Swaf) mij zal inspireren tot het maken van nog 2,5 nummer. Dan ga ik mijzelf vieren met een vinylsingle. Daar komt overigens geen promotietour aan vast hoor. Voor een optreden met een bandje moet ik vlak voor we op moeten altijd al heel erg hard poepen en trilt mijn linkerbeen tijdens de eerste 3 nummers harder dan de punk die we spelen. Ken je nagaan hoe de plankenkoorts en publiekangst mij als ik alleen op een podium sta door het lijf zal gieren. Een naam heb ik wel al. De afgelopen 4 jaar heette mijn one man band The Sex-O'-Fender. Sinds deze week niet meer. Ik en mijn one man band heten vanaf heden Percy Pervert and his Perfect Perforator. Dat ik nu maar tot die laatste 2,5 nummers kom. Dan kan ik eindelijk mijn vinylsingeltje uitbrengen.

Labels:

3 Comments:

Blogger Polle said...

Ik kijk er naar uit. En daarna dus Paradiso? Met zo'n bandnaam moet dat lukken.

11:55 p.m.  
Blogger Jacobdus said...

heb je hulp nodig?
Ik ken 3 akkoorden en wat pielen, zodat je wat sneller 2,5 nummer hebt.

9:14 a.m.  
Blogger begt said...

inspiratie voldoende toch, de laatste 3 jaar? ik kan wel teen en tander noemen hoor, waarover jij zou moeten kunnen poëteren!
En nog 1 tip: blijf bij die eerste naam, die is veeeeeel sterker, bovendien breek je daarmee ook door in urban nederland!

5:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home