woensdag, januari 24, 2007

WAT IS HET STIL

Rond de kabinetsfromatie dan. Die schijnt in een cruciale fase te zijn beland. Er gaan zelfs geluiden op dat het wel eens als een kaartenhuis in elkaar kan zakken en dat terwijl ze zo gelukkig lijken met z'n drieen. Wouter en de PvdA lijken opeens de beste gappies van JP die waarschijnlijk gewoon blij is dat hij eindelijk van Gerrit verlost is. De man die eigenlijk de afgelopen jaren premier van nederland was natuurlijk. Eindelijk onder de rok van Gerrit vandaan zal hij in Wouter nu een nieuwe rok zoeken, want zelfstandig kan JP het natuurlijk niet.

Maar goed dat maakt mij allemaal niets uit verder. Ik wil weten wat er tot nu toe besproken is. Wat de plannen, overeenstemmingen en meningsverschillen op dit moment zijn. Wat staat ons te wachten mochten ze elkaars kont blijven likken. Waarom ik dat wil weten? Omdat er 2 partijen die tijdens de laatste verkiezing verloren hebben (waarvan 1 flink) bezig zijn om een coalitie te vormen met een partij die tegen abortus, euthanasie en het homohuwelijk is. Ik wil weten hoeveel water er bij de wijn gedaan wordt. Zowel van Wouter en JP in de richting van Andre als van Wouter in de richting van JP. Rot op met die stilte. Informatie over de formatie wil ik!!!

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik vind die stilte wel lekker.

8:43 p.m.  
Blogger begt said...

ze zouwe toch niet stiekem al aan balkenende-V bezig zijn??

9:47 a.m.  

Een reactie posten

<< Home