dinsdag, januari 23, 2007

FROMMEL IS EEN PRUTSER

Ik dacht dat het misschien wel een goed idee was om vrienden- en kennissenkring na 4 maanden in mijn nieuw huis eindelijk eens van mijn nieuwe adres en e-mail te voorzien. Ja ik weet het met sommige dingen ben ik niet de vlotste nee. Maar het werd dus wel eens tijd dacht ik dus knutslde ik op mijn werk in een rustig uurtje een geinig (nounou) kaartje in elkaar. Zit ik dat net aan tafel een beetje uit de kopieerblaadjes te knippen zie ik opeens dat ik het huisnummer van de woning waar ik 8 jaar geleden hier achter aan de overkant heb gewoond had neer getypt...Ik weet het ik ben een prutser.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een herkenbare kluns ben je toch ook! Maar wanneer is dat feessie?

1:16 a.m.  

Een reactie posten

<< Home