maandag, januari 29, 2007

EEN KLEINE MAAR HOPELIJK FIJNA AANPASSING ALHIER

Als u naar rechts kijkt. Nee niet naar rechts in uw woonkamer, studeerkamer, kantoor of waar u dan ook dit weblog pleegt te lezen, maar hier rechts op deze pagina, dan ziet u wat foto's. Ja die foto's kent u al, maar het is een beetje veranderd. Ik zal u vertellen waarom. De foto's zijn nu aanklikbaar. Dat waren ze al maar nu verwijzen ze ook ergens naar. Ik ga u nu vertellen waarheen.

Op de 1e foto ziet u mijn (en misschien in de loop der jaren ook wel een beetje uw) geliefde Betty. Mijn fijne Puch MV50. Klikt u hierop dan komt u vanzelf op een site met foto's van mijn schat.

Foto 2 verwijst u naar platenhoezen van nieuw aangeschaft vinyl, deeveede en ceedee werk dat al dan niet hier ook besproken wordt. Dat hier dan weer op deze pagina en niet op de afbeeldingen pagina.

Foto numero 3 brengt u bij een selectie foto's die ik nam tijdens bezoeken aan concertjes van door mij geliefde combo's. Aan de data die daar tot nu toe bij staan kunt u (en tevens ikzelf) zien dat ik weer eens wat vaker een concertje moet bezoeken en dan tevens mijn camera mee moet nemen. Ik ga mijn best doen.

Foto 4 verwijst naar foto's in mijn stamknijp. Nu nog naar de algemene Swaffotosite, maar ik ga daar deze week mijn plaatjes op plaatsen en zal u dan naar daar verwijzen.

Numero laatst doet nu nog geen ruk, behalve naar een pagina verwijzen waar dat zelfde plaatje op staat, maar zal binnenkort linken naar fijne Puchplaatsjes anders dan mijn lief mijn Betty.

Enjoy zou ik zeggen. Ik zal u alhier op de hoogte houden van nieuw te bewonderen afbeeldingenwerk. Ga ik nu nog 5x Les Terribles (zie platenhoezen!!!!) draaien en dan onder de wol. Ik ben namelijk bekaf.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Een goed initiatief...

11:16 a.m.  
Blogger Maurice said...

Ziet er gelikt uit Frommel!!!

1:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home