dinsdag, januari 30, 2007

DE ALLERSLECHTSTE FILM ALLERTIJDEN

Een jaar of 2 geleden riep ik alhier Behind Enemy Lines uit tot allerslechtste film allertijden. (klik) Welnu ik heb afgelopen weekend een film gezien die dat prul met vlag en wimpel verslaat. Hostel. Ik ben ontzettend trots op mijzelf. Schouderklop. Schouderklop. Het is namelijk een prestatie van wereldformaat dat ik de volle 87 minuten heb uitgezeten. Na een kilo of 100 cliches over Amsterdam en de oostblok belanden een stel vrienden in een martelhuis waar mensen tegen betaling fijn mogen martelen. De vrienden belanden er vanzelfsprekend als slachtoffer. Wat een crime het kijken hiernaar. Slecht geacteerd, slechte sex (amerikaans dus je ziet geen fuck), niet eng, nergens geen splatter, slechte special effects en een van de hak op de tak verspringen verhaal. Alles gebeurd zomaar van het 1 op het andere moment. Niets geen aanloop of afronding. Hup gedaan en verder gegaan. Hoe deze film een +16 keuring heeft gekregen is mij een raadsel. Nog groter is het raadsel wat Quentin Tarantino bezield heeft om zijn naam aan dit monster te verbinden. Trap er niet in. In zijn naam op de poster of dvdhoes. Het is het niet waard. Hostel. De allerslechtste film allertijden.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooi, hoef ik dus niet naar toe...

5:25 a.m.  

Een reactie posten

<< Home