vrijdag, januari 12, 2007

EEN OUDERWETS AVONDJE PUNKEN 2007

Chinese bouillon, Stoofpeertjescocktail en creme brulee. Daar zaten ze dan in een restaurantje in Leiden. De "boerenpunks" uit Hoorn. Met zijn 16en in
2 busjes gesprongen om wat bandjes in Leiden te gaan bekijken. Ouderwets avondje punken zou het worden. Hadden we veels te lang niet meer gedaan. Met z'n allen in een huurbussie bandjes kijken in den vreemde. Een ouderwets avondje punken zou het worden, maar eerst moest er gegeten worden. Vette hap? Vega burger? Welnee. Chinese bouilon fondue, stoofpeertjescocktail en creme brulee. Decadent stelletje met hun stoere koppen. Ouderwets werd het overigens wel. de bands waren als van ouds lekker. Het bier ging in kratten tegelijkertijd over de bar. Nog net op tijd werd Swaf gehaald. Zondag bestond uit ik gok een kater of 14. Vaker doen!!!

UPDATE:
Dit stukje had u dus al maandag kunnen lezen. Ik schreef het namelijk al maandagochtend. Daar ik tegenwoordig wel weer internet op het werk heb, maar blogger nog steeds geblockt wordt log ik tijdens kantooruren nog steeds via vriend Begt. Wat wil nu het feit. Begt vond het nodig om van baan te veranderen en was de hele week bezig om vrije dagen op te maken. Vandaag is hij er dus weer en komt bovenstaand relaas toch nog tot u. Gefeliciteerd met je nieuwe baan Begt hoor ik u denken. Ja dat dacht ik ook, maar toch vinnik het ook een kutstreek dat jobhoppen van hem. Begts nu nog huidige werk hield namelijk wekelijks een gratis Voetbal International en een gratis Vrij Nederland voor Frommel in. Hoe moet dat nu vanaf 1 februari? Zo zonder mijn portie leesvoer? Of heb je me al stiekem voor niets op de abonneelijst gezet? Nou vooruit dan: Begt succes met je nieuwe baan man. Dat Vi- en VNloos zijn dat overleef ik wel...

Labels:

5 Comments:

Blogger begt said...

en die andere die je aan die tijdschriftjes had kunnen helpen, is hier ook al weg (je weetwel, die vrouw die nog n ring van je over had).
Enige alternatief is je eigen jobhop-plannen in daden om te zetten en HIER mijn stoel te gaan komen bezetten. Ik heb net zulke collega's als jij: de ene snapt niks van muziek, de andere drinkt zich elk weekend een slag in de rondte en nog eentje studeert erbij om verder te komen.
Dat kun jij toch wel aan??

10:22 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Volgens mij kun je blogger ook zo instellen dat je je postjes gewoon kunt mailen? En die worden dan vanzelf geplaatst. Zoiets.

En zo niet, dan wordt het toch ècht tijd voor een knap stukje weblogsoftware (met eigen domein natuurlijk).

11:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Internet op het werk?Je gaat vooruit.
Geen VI meer? Heb je geen gratis Playboy meer?
Sil

4:37 p.m.  
Blogger begt said...

playboy? daar werk ik nou echt al jaaaren niet meer voor.
hij heeft dus meerdere "sportbladen'connecties..

7:01 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@begt. de playboy is een klant van ons. elke maand krijgen we een paa exemplaren om te rukken.

9:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home