zaterdag, januari 06, 2007

COLD TURKEY OP EEN CLIFFHANGER DE VERSLAVINGSGEVOELIGHEID VAN FROMMEL


Ik voel me net een junk zonder dope. Ik tril de dagen door. Ik wil meer MEER MEER. De dagen zijn leeg en hol. En dat alles door verdomme 2 series. De eerste keek ik nooit op teevee. Toch kocht ik afgelopen zomer de deeveedeebox van Lost seizoen 1. Ik duwde de eerste schijf in de speler en 2 dagen later had ik alle 24 afleveringen gezien. Elke nieuwe aflevering dacht ik dit is de laatste van vandaag, maar dan werd er in de laatste secondes weer een kneiterharde cliffhanger tegen aan gegooid, waardoor mijn hele hoofd schreeuwde VOLGENDE AFLEVERING!!! Ik moest en zou zien hoe het verder ging. Tussen kerst en oud en nieuw gebeurde hetzelfde met seizoen 2. En nu zit ik in de shit want er is nog geen seizoen 3 en ik wil weten hoe het verder gaat. Bij gebrek aan dat seizoen 3 besloot ik seizoen 1 van Twin Peaks opnieuw te kijken. En nu zit ik dus nog meer in de shit. Een kneiterharde cliffhanger aan het einde en van Twin Peaks is wel een seizoen 2. Zelfs een seizoen 3. Maar niet op deeveedee dus en het lukt niet ze downloadbaar op internet te vinden (weet u misschien waar wel?). Al ruim 3 jaar wacht ik op seizoen 2, maar ondanks een aankondiging of 20 bijft de releasedatum maar vooruit en vooruit geschoven worden. De nieuwe datum is ergens begin april. Was het maar vast zover en laat het dit keer echt zo zijn. Ik ben dat trillen zat. Who shot agent Cooper? Ik wil het weten!!! Ik vrees dat ik verslavingsgevoelig ben als ik dit zo lees...

Labels:

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

uh er is wel twin peaks The fire within maarrr die zal je wel hebben.
want ik heb seizoen 1 niet offe ben ik nu gek...
Laat het ff weten aub

2:30 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@anonymous (whoever you are) fire walk with me staat hier in de kast. heb ik afgespeeld maar hielp niet tegen het trillen...

2:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

http://www.tvdvdplanet.com/movie/drama/Twin_Peaks.html?gclid=CI_-qODjzIkCFTYNQgod1WP-Tw

is dit wat? enne misschien een copietje

10:56 p.m.  
Blogger Jan said...

Dat is wel een hele rare box. Drie seizoenen? Ik herinner me er maar twee. En zit de film Fire Walk With Me er nu wel of niet bij in?
Weird. Ik wacht wel op de DVD-release van seizoen twee.

1:16 p.m.  
Blogger begt said...

ik ken dranko's die om af te kicken volledig aan het hardlopen slaan.

dan is tvserie-verslaafd volgens mij nog minder erg. Om jezelf nou al "lost" te noemen, is ietwat voorbarig..

12:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Frommel is verslaafd. Ik kan je het Jellinek adres wel geven hoor :-)

Ow. Pas even je links aan. Ik zit niet meer op Kikkie.nl. Mijn dank is in deze groot.
Het juiste adres vind je als je op mijn naam klikt.

3:02 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@jan. je heb gelijk ik dacht dat er een derde seizoen was omdat seizoen 1 7 afleveringen plus de pilot zijn en er in totaal 29 afleveringen zijn. de seizoen 2 box is 6 schijven groot. 05-04-07 is de voorlopige release datum.

6:33 p.m.  
Blogger Jan said...

Ik wacht wel met spanning op die box. Ik (lees: mijn toenmalige huisgenoten en ik) waren van die sukkels die koffiedrinkend en cherry pie (nu ja, kersenvlaai van de Hema) etend zaten te kijken. En die - lang leve het ten net in Nederland opgestartte internet - hun best deden om de afloop niet te verklappen.

7:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home