dinsdag, december 19, 2006

FROMMEL KIJKT TEEVEE (EN NOG VOOR NIX OOK)

Ik heb vanavond naar Goede Tijden Slechte Tijden zitten kijken......

Ja dat komt hard aan. Laat ik mezelf ff goed praten. Ik keek met een reden. Een klein mannetje had zijn moeder verteld dat ze naar GTST moest kijken, want er kwam iets over een hoog stuur in voor. Dat kwam mij ter oren en als ik hoog stuur hoor dan zegt mijn grijze massa PUCH!!! Mijn grijze massa zei nu dus ER KOMT EEN PUCH IN GTST JE MOET KIJKEN FROMMEL!!! En zo zat ik dus om 8 uur voor de buis om mijn eerst door een kwartier reklame te worstelen en daarna naar een paar minuten heel slechte televisie te kijken. En geen Puch gezien. Wat er dan te hoog sturen was in GTST? Een of ander hip kapsel had het over een scooter willen kopen (waarop hij verder op in de aflevering stiekem iemands geld ging pikken. U leest het ik kom er al helemaal in in dat GTST), waarop die plofkop, dat jeneverhoofd, kom hoe heet die man die er al sinds 1963 in meespeelt, iets in de trant van zijn brommer van vroeger met een hoog stuur zei.....Morgen kijk ik weer!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Houd voorlopig dan ook maar t schaep met de vijf poten in de gaten (zondagavond)Puch VS en Puch bakfiets

10:59 p.m.  

Een reactie posten

<< Home