woensdag, december 13, 2006

FROMMEL SPAMT OP ZIJN EIGEN LOG (MAAR BERT VERDIENT HET)

Nu is de maandagochtend al niet mijn favoriete ochtend (ja ik weetut het is woensdag vandaag), maar 2 weken geleden was de maandagochtend nog wat droeviger. Toen meldde Bert Wagendorp op de achterkant van de Volkskrant sportkatern dat ik op dat moment zijn laatste Sociƫteit de Sport zat te lezen. 350 maandagen (oke het kunnen er ook een paar minder zijn) had ik genoten en nog vaker gelachen en nu was het zomaar over. De maandagochtend zou nooit meer de maandagochtend zijn. Hoe nu van de maandagochtendblues af te komen? Hoe blij was ik dat ik niet veel later ontdekte dat ik voortaan 3x Bert Wagendorp voor mijn kiezen zou krijgen. Niet meer iedere keer over sport maar ook over alle andere ellende in de wereld. 3x per week. Joegij!!! Blijkt ook nog eens dat u al die stukkies op zijn volkskrantblog kunt nalezen. Doet uzelf 1 plezier:

BertWagendorplog

1 Comments:

Blogger begt said...

diep mn alpino afgenomen voor zn column van vanmorgen.

hij is een verrijking na de korte windstilte in het post-blokkertijdperk..

3:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home