woensdag, december 06, 2006

DE TOP 1000 ALLERTIJDEN NOMINEERT EEN NIEUWE KLOTE PLAAT KLOTE PLAAT KLOTE KLOTE KLOTE PLAAT

Mike Oldfield-Tubular Bells

Het is bijna erger naar dit nummer te moeten luisteren dan het minimalistische gefreubel van Phillip Glass door je oren gepropt te krijgen. Op Quatanamo Bay schelt het door speakers in de cellen. Idi Amin draaide het non stop voor 5 uur voor hij je aan de krokodillen voerde. Ik haat Richard Branson. Niemand wilde deze shit namelijk uitbrengen tot Mike bij Rich in zijn platenwinkeltje kwam. Die dacht tuurlijk jongen en werd multimiljonair. Wat een ellende.

Mike Oldfield-Tubular Bells

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik krijg de zenuwen van deze muziek...

7:43 p.m.  
Blogger Polle said...

Veel mensen zullen het niet met je eens zijn. Ik wel. Maar life is life van Opus en het gehele oeuvre van Modern Talking winnen toch nog met voorsprong.

9:14 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@polle. goede tips voor de volgende klote plaat klote plaat klote klote klote plaat. thanx!!!

11:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geheel oneens. Leer uw klassiekers!

1:46 a.m.  
Blogger begt said...

Hihi, die heb ik. Ben ik mee doodgegooid vroeger door mijn broers. En toevallig hebben we het hier afgelopen weekend op een famfeestje nog over gehad. De lp-versie dan he, van een minuut of 22...
"...Glockenspiel.....Mandolin!..."

8:58 a.m.  

Een reactie posten

<< Home