woensdag, december 06, 2006

FROMMEL GAAT DE STRIJD AAN DUIMT U VOOR HEM? (OF HEEFT U STRAKS EEN NIEUWE BAAN VOOR HEM?)

Ik heb er genoeg van. Ik laat niet langer meer over me heen lopen. Ik ga de strijd aan. Ik geef direkt toe dat het economisch allemaal wat makkelijk is de laatste tijd en ik dus niet bang voor op straat staan hoef te zijn. Voor mijn werkgever tien anderen ipv voor mij als werknemer honderd anderen (zei hij stoer). Er moet maar eens wat aan mijn koopkracht gedaan worden. Die mag wel eens van neerwaarts naar omhoog worden omgebogen. De mag wel eens naar een wat prettiger kunnen kietelenniveau.Ik accepteer geen flauwe smoezen meer. Ik zie de euro's hier bij bakken binnenstromen. Daar mag wel een klein aftakkinkje van naar mijn knip. Ik begin het gevecht. Ik Don Quichote tegen de windmolens. Duimt u voor me?

4 Comments:

Blogger Polle said...

Yeps. Ik duim. Heel hard.

9:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat voor werk doet u? Bent u lasser of zo? Of stucadoor? Ik hoor altijd dat die het voor het kiezen hebben...

2:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

DHL Alkmaar! Kan je de evt. extra centjes gelijk besteden aan de overkant!

12:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Breek mijn bek maar niet open over je werkgever. Wat een takken bedrijf.Ze naaien je maar al te graag. Maar echt lekker vinden kan ik het echt niet.
Sil

9:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home