vrijdag, december 01, 2006

-Sorry, maar kan je die muziek die uit je telefoon schalt misschien uitzetten?
-Wat mot je man?
-Nou ik hou niet zo van R&B/hiphop, maar al zou je Man Or Astroman? of The Real Losers door de trein heen laten schallen, ik en ik ben er heilig van overtuigd ook de andere mensen in deze coupe zitten echt niet op jouw muziek te wachten. Ik zie dat je nogal jong bent dus misschien ben je niet op de hoogte van het feit dat er een dingetje is uitgevonden dat een koptelefoon heet. Daarmee kan jij overal naar je eigen muziek luisteren zonder dat de mensen om je heen daar ongevraagd last van hebben. Dus zou je zo vriendelijk willen zijn om je telefoon uit te zetten en vanmiddag zo'n dingetje gaan kopen? Dank je wel.
-Houdt je bek lul of mot ik je voor je smoel rammen.
-Nou laat dat laatste maar. Ik ga wel ergens anders zitten. Kutkroket.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

tegenwoordig hoor je steeds vaker dat die randdebielen met een mobieltje keihard hip hop kutmuziek zitten te luisteren. Irritant.

9:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nou heb ik op m'n werk bepaald niet te klagen over de muziek(beetje Man Or Astroman of The Real Losers), dus een half uurtje ruk muziek in de trein kan ik wel velen. Maar laat ze een paar knappe speakers op die telefoon aansluiten!!

10:09 p.m.  
Blogger begt said...

kreis toch bijna hetzelfde traject als jij, maar dit soort losers kom ik helaas nooit tegen...
ik zou al die r&b'ers een brace willen bezorgen...

1:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home