maandag, december 04, 2006

FROMMEL VERSTAAT HET VERKEERD

ABC-When Smokey sings I hear violence.....

Misschien komt het doordat die violence in mij opborrelt als ik dat ruknummer hoor...

Joepie (ahum) de top 1000 allertijden is begonnen op radio Veronica (zoals bekend de radiozender die op mijn dayjob aan staat). Vanochtend was ik even gelukkig. Ik hoorde de dj zeggen dat in het komende uur buiten een aantal 13 in een dozijn artiesten ook de Cramps gedraaid zouden worden. De Cramps! Op de radio! Op Veronica! Joepie!!! Helaas het was weer een onverstaanbare waterval van woorden dj met een slechte uitspraak. Het bleek om die zingende ezel van de Cranberries te gaan. De top 1000 allertijden. Ik zal er de komende week vast nog op terug komen. En ik voorspel bij deze dat Bohemian Rapsody weer eens op 1 staat. Al valt daar nog voor te stemmen. Zullen we dan allemaal maar voor Metallica smsen? Of zit u op Queen of November Rain van Guns And Rascists te wachten?