dinsdag, december 05, 2006

FROMMEL KIJKT TEEVEE

Talpa gaat binnenkort Tien heten (daar zal een vriendin van mij blij mee zijn met deze naamserkenning) en 24 uur per dag uitzenden. De overdag gaat gevuld worden met herhalingen van Talpa, of nu moet ik natuurlijk alvast Tien zeggen, progamma's. Lijkt mij een vrij zinloze actie aangezien er 's avonds al geen hond naar al die progamma's kijkt. De nacht gaat gevuld worden met experimentele televisie. Goh denk je dan. Gaat de oude VPRO manier van televisie maken herleven op een commerciele zender? Nee hoor. De kijker kan gaan smsen. Gewoon weer wat geldklopperij dus. Nu ben ik op geregelde basis een nachtbraker. Zeker in het weekend, maar wanneer ik een avonddienst heb zit ik ook op door de weekse dagen geregeld nog om 3 uur op de bank. Ik ben nu eenmaal een nachtmens dat gedwongen door een dayjob in een dagritme zit. Ruim 35 zenders telt mijn kabelaanbod, maar om 3 uur 's nachts is er niets maar dan ook niets te kijken. Dikke tieten en domme spelletjes. Dat is het wel. Op de BBC is er nog wel eens een film, maar die is 9 van de 10 keer van C kwaliteit. Waarom is er niet een zender (of liever meerdere) die de hele nacht films uitzend(en). Daar zouden ze mij een groot plezier mee doen. Beste meneer de Mol. Niet nog meer sms gedoe. Koop een groot bik met films en trek dat 's nachts open. Ah toe. Wat zou u graag willen zien 's nachts?

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Bij de start van Talpa juichte ik: het gebruik van de naam Tien werd door de rechter verboden. Helaas is men van gedachten veranderd, misschien moet ik mijn naam dan nu maar echt veranderen in Johnny...
Er zijn namelijk een hoop goede liedjes waar deze naam in voor komt.

1:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Daarom heb ik Film1 pakket genomen bij mijn digitale TV. 24 uur per dag films. Ideaal.

1:57 p.m.  
Blogger begt said...

en via Johnny zijn we dan toch bij de familie de mol.

met pascal eens: er zijn oplossingen voor om films te kijken op continue basis...

4:52 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@begt en pasal. alsof ik een film1 salaris vang aan het eind van de maand...

9:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home