maandag, oktober 16, 2006

WELKOM IN JE NIEUWE BUURT

Ik keek een film. Op het eiland. Eh. Op mijn nieuwe bank. Het was nacht. Vrijdags. Een uur of 1. Van verre hoorde ik de auto al aan komen scheuren. Met gillende banden smeet hij zich ons hofje in. Er ging een autodeur open. Het hofje was direkt gevuld met kneiterharde gabberhouse. Dungdungdungdungdungdung. Die gaan zo wel weer weg, dacht ik. De eerste minuut. Daarna dacht ik, hoor ik dit goed? Ik opende de balkon deur om het beter te horen. Ik hoorde het goed. Het was niet zomaar een Dungdungdungdungdung gabberplaat. Deze gabberplaat deed dungdungdungdungdung Sieg Heil! dungdungdungdungdung Sieg Heil! en daarna nog een heleboel pijlsnelle beats gemarineerd met een schreeuwende Hitler. Net toen ik naar buiten wilde lopen om het nummerbord te noteren (want mag dat eigenlijk in Nederland zulke muziek?) werd de deur dicht gedaan en scheurde de auto net zo hard als dat hij gekomen was weer weg. Welkom in je nieuwe buurt Frommel. Ik moet maar snel een AFA poster voor het raam hangen.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Misschien kun je beter onder kuffer gaan en proberen te infiltreren.

7:56 a.m.  
Blogger begt said...

met je huidige kapsel is undercover gaan als gabber een grote opgave, from!
gelukkig is j'beest in de buurt!! stuur hem erop af!

8:40 a.m.  
Blogger PS said...

De toon is gezet, laat dat duidelijk zijn. ;-)

OT: als ik op je site kom geeft ie aan dat ik moet inloggen. Na tweemaal wegklikken is er niks aan de hand.

10:08 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

@paul. ik heb hetzelfde maar moet dan ook zeggen dat ik al blij ben dat het draait hiero. denk dat het mijn tagboard is maar daar weet ik mijn wachtwoord niet meer van. zal hem eraf halen.

@ieder weet iemand nog een fijne andere tagboard/chatvenster?

@jaap en begt. JAHA ik moet mijn kop nodig scheren...

6:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home